نمرینو

همانطور که ملاحظه میکنید سه موج صعودی سهم به پایان رسیده و پس از یک اصلاح مرکب دوگانه تا نقطه W ، یک فاز صعودی را تا نقطه X انجام داده است . نکته قابل توجه اینست که نباید موج صعودی اخیر را بعنوان موج 5 یا بخشی از آن محسوب کرد زیرا در بررسی شکل کلی و ریزموجهای آن متوجه ساختارهای سه موجی میشویم که نشان دهنده تکمیل نشدن موج 4 و گسترش آن تا نقطه فرضی Y میباشد .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

با تطابق دادن خطوط کانال ترسیم شده ، چنگال اندروز ، ابر کومو و ترازهای اصلی فیبوپروجکشن به دو محدوده قیمتی 860 و 700 میرسیم که از محدوده اول انتظار یک نوسان مثبت و ازمحدوده دوم انتظار پایان موج نزولی اخیر را داریم.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

طبق تصویر فوق واگرایی منفی توأمان در هر دو اندیکاتور MACD و RSI بوقوع پیوسته که موجب آغاز روندی نزولی اخیر شده است ضمن اینکه وقوع Divergence یا همان واگرایی در تایم فریم های بزرگتر از قدرت بیشتری بهره مند بوده و روندهای متعاقب آنها از بازه قیمتی و زمانی بیشتری برخوردار خواهند بود لذا تا اطلاع ثانوی توصیه ای جهت ورود به سهم نمیشود مگر جهت نوسانگیری های مقطعی .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

در تصویر فوق سه ناحیه زمانی بدست آمده ، کادر قرمز بالایی به خوبی مانع از افزایش بیشتر قیمت شده است . از اولین کادر آبی انتظار یک حمایت کوتاه مدت داشته و از ناحیه زمانی بعدی انتظار پایان روند نزولی را داریم .



❤ بازدید از این مطلب : 626
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: