چفیبر

سهم در بلند مدت یک پنج موجی صعودی را به اتمام رسانده و وارد فاز اصلاحی شده است . فاز اصلاحی تا به اینجا یک زیگزاگ دوبل را در قالب WXY تشکیل داده و در ادامه دو گزینه پیش رو دارد : گزینه اول ایجاد موج X جدید و گسترش اصلاح به سطوح پایینتر - گزینه دوم که محتملتر است اینست که فاز اصلاحی یا همان موج 2 بلند مدت پایان یافته تلقی شده و در اولین مراحل از موج 3 صعودی بلندمدت قرار داشته باشیم . در حال حاضر به انتهای رالی کوتاه مدت اخیر نزدیک میشویم که منجر به یک اصلاح کوتاه مدت خواهد شد .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

کف کانال بلندمدت و کانال درونی بهمراه تکمیل الگوی هارمونیک Cypher زمینه ساز آغاز روند صعودی اخیر شده اند . خط میانه کانال درونی میتواند نقش مقاومتی مهمی را ایفا نماید .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

با عنایت به تصویر فوق در مییابیم که اولین مرحله از واگرایی مثبت که تنها در MACD رخ داده نتوانسته قدرتمند عمل کرده و موجب تغییر جهت قیمت شود و تنها یک نوسان مقطعی را رقم زده است اما زمانیکه این امر در هر دو اندیکاتور MACD و RSI بوقوع پیوسته منجر به یک رشد نسبتاً پرشتاب شده است .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

مجدداً مشاهده میکنید که طبق تحلیلهای گذشته چگونه میتوان به محدوده زمانی معتبری که موجب پایان روند نزولی شده است دست یافت .

 



❤ بازدید از این مطلب : 622
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: