وبصادر

موج 4 اصلاحی سهم با یک مثلث پایانی خاتمه یافته بنظر میرسد . هدف معمول برای مثلثها به میزان قائده مثلث است که به نقطه خروج از مثلث افزوده میشود (محدوده 1115) .خرید در موج اصلاحی ، زیر 100 تومان ، با هدف 110 و با رعایت حد ضرر 96 تومان پیشنهاد میشود . نکته : در تصویر فوق مشاهده میکنید که نقطه c درون مثلث قرار گرفته که ممکن است تصور نادرست بودن ساختار مثلث را به ذهن متبادر کند اما باید گفت که در مثلثها تنها خطی که همواره باید ثابت باشد خط b - d میباشد ، در ضلع مقابل هر سه خط (a - c) و (a - e) و (c - e) با رعایت نکات مربوطه قابل قبول میباشند .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

واکنش مناسب به کف کانال بلند مدت باعث زنده شدن امیدها جهت رسیدن به هدف الگوی هارمونیک Cypher شده است .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

در انتهای این چارت نیز همانند تحلیل سهم "پترول" به یک مثلث برخورد کرده ایم که باعث عدم ایجاد واگرایی در اندیکاتورها شده است . مقاومتهای پیش رو در تصویر مشخص شده اند . با توجه به عبور قیمت از قله قبلی و پایینتر بودن اندیکاتورها از قله قبلی پتانسیل تشکیل واگرایی منفی در سهم وجود دارد که میتواند پس از اتمام موج صعودی اخیر منجر به اصلاح تا کف چنگال ترسیم شده و زیر 95 تومان شود .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

علیرغم اینکه محدوده 70 تومان از نظر قیمتی بعنوان کف مهم تلقی میشود اما تحلیل زمانی بر محدوده مشخص شده در تصویر تمرکز دارد !



❤ بازدید از این مطلب : 1212
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: